info: cdrecord.spec

Pon, 28 Wrz 1998, 21:43:10 CEST

On Sun, 27 Sep 1998, PaGer wrote:

> HeY!
> To już chyba ostatni mój pakiet przed wyjazdem... Mam nadzieję, że jest
> ok, bo miałem z nim mały problemik... Kompiluje się go przez jakieś dziwne
> skrypty, więc musiałem go lekko spatchować żeby się instalował pod
> $RPM_BUILD_ROOT... Więc teraz powinno być oki.
> W każdym razie tak jak i porzednie -- prog jest przydatny do CD-Rów.

Lepiej bez patcha tylko podać bezpośrednio w %install:

./Gmake.linux install INS_BASE=$RPM_BUILD_ROOT/usr

Brak zgody na umieszczanie rzeczy w /opt/schily. Ma być /usr/{bin,lib}
Jeżeli rzeczy z /opt/schily/lib są tylko zasobami do odczytu potrzebnymi
dla cdrecord to chyba lepiej byłoby to umieścić w /usr/share/cdrecord