info: WindowMaker.spec

Wto, 29 Wrz 1998, 10:02:41 CEST

On Tue, 29 Sep 1998, Pawel Gajda wrote:

> Cały src.rpm wylądował na magellanie.  Dotąd nie zauważyłem by ktokolwiek
> wysyłał jakieś patche, więc też nie wysyłałem, biorąc pod uwagę tego src.rpm
> Ale zaraz błąd swój błąd naprawię.

> Hmm Niezauważyłem tego :-(  Zresztą Ty też tego nie zauważyłeś bo spec jest
> po Tobie, co oczywiście mnie nie tłumaczy.  Zaraz wszystkie poprawki wylądują
> tutaj (ale wyślę sam patch na speca).

Czekałem cierpliwie (nie popędzając bo nie było sensu, a i tak roboty
innej jest sporo) na Twoje poprawki ale w między czasie kilka razy
zaglądałem do speca jaki miałem, który wiedziałem, że jest i tak skopany i
tylko tak w pewnym momencie mnie to zastanowiło "po co to ?"

Jakbyś mógł od razu wrzucić speca na incoming na cenzora już bez
dodatkowego listu na listę.

A apropo Incoming, to komunikat wynikajcy z ustaleń z Wojtkiem, że jedyny
na jaki teraz należy raczej wrzucać to ten na cenzorze. Wojtek na bierząco
mirooruje jego zawartoś, a ja ewentualne usuwanie plików będę robił z
conajmniej dziennym opóźnieniem.