Problemy z kompilacja .....

Wojtek Slusarczyk wojtek w SHADOW.EU.ORG
Wto, 29 Wrz 1998, 10:03:59 CEST

On Tue, 29 Sep 1998, Wojciech "Sas" Cieciwa wrote:

> A gdzie to ustawić ???
> Sprawdziłem wszystkie miejsca, jakie mi przyszły na myśl i nic:((

/usr/X11R6/lib/X11/config/linuc.cf
teoretycznie tam jest:
#define LinuxMachineDefines -D__i386__ /* zalezne od platformy */

i nieco nizej:
#define StandardDefines -Dlinux LinuxMachineDefines LinuxSourceDefines

Ale nie wiem dlaczego nie wszystkie "typy" X to lykaja -> np te z nowe
ktore probowal robic Tomek nie lykaja, starsze z RH-updates lykaja ...
jeszcze starsze tez nie lykaly... Szczerze mowiac nie mam pojecia o co
tutaj chodzi ...

Wojciech Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin
PGP KeyServer pgpkeys.mit.edu