info: kdebase (powtórka)

Jacek Konieczny jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl
Wto, 29 Wrz 1998, 17:01:32 CEST

Oto kdebase przeniesiony do nowej hierarchi katalogów.
Kompiluje się i mniej więcej działa, ale wymaga przetestowania.
Poza tym dobrze by było, żeby ktoś przejżał opisy podpakietów - zarówno
po polsku jak i po angielski. Mogłem różne bzdury natworzyć.

Pakiet zawiera zmieniony skrypt startkde - tak aby mógł on startować
niepełne środowisko KDE (nawet bez windowmanagera "kwm") więc powinien
być włączony do Xclients przez "." a nie "exec".

Pozdrowienia,
        Jacek

PS.
  Wysyłam to już drugi raz, bo poprzednio najwyraźniej nie doszło na
  listę. Tym razem speca skompresowałem (nieskompresowany miał ponad
  50kB).
  Zrobiłem także malutkie poprawki (dodałem missingok do %config dla
  plików wmconfig i applnk). Nie kompilowałem po tych zmianach, ale
  powinno być ok (ew. jakaś literówka)
!      ,  !            Jacek Konieczny, Gliwice, Poland            !
! Jajcus  !   email: jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl, jacek w kde.org   !
!         ! ICQ# 7149127                           WWW: none (yet) !