pwdb-utils

Grzegorz Stanislawski stangrze w open.net.pl
Śro, 30 Wrz 1998, 10:28:16 CEST

On Wed, 30 Sep 1998, Wojtek Slusarczyk wrote:

> O kurde... A czy nie lepiej by bylo jak bys sie Gresiek przyjzal pakietowi
> shadow-utils -> tam wszystko jest tylko trzeba by bylo dorobic wspomaganie
> PAM dla niektorych aplikacji ... Co ty na to ?

Właśnie się przyjżałem i stad takie działanie. Problem nie w tym żeby
dorobić do shadow-utils PAM'a, tylko powyrzucać z nich samodzielne
grzebanie po /etc/shadow, /etc/passwd i /etc/group.

--
Grzegorz Stanislawski
Open-Net / PKFL