info: xboard

Artur Bartnicki archie w insert.com.pl
Śro, 30 Wrz 1998, 10:39:27 CEST

Wojtek Slusarczyk <wojtek w SHADOW.EU.ORG> pisze, co następuje:

> Fakt, to juz jest lekki przesadyzm, /var/tmp tez jest w systemie i IMHO
> mozna tam buildroota ladowac -> nie sadze aby to mialo jakis wplyw na
> pozniejsze dzialanie programow czy tez w jakims stopniu mogloby
> "zeszpecic" speca ...

Jest to IMHO nawet pewniejsze -- u mnie /tmp znajduje się w większości
wypadków na /, i nie jest zbyt duży, natomiast do normalnego
użytkowania jako miejsce tymczasowe służy właśnie /var/tmp. W efekcie
pakiet mający buildroot na /tmp, jeśli jest odpowiednio duży, to się
nie zbuduje i kropka (miałem już kiedyś takie problemy np. z Emacsem).

A sugestie, że /var/ powinien być noexec -- może i powinien, ale
niekoniecznie na maszynie buildowej. ;->

--a
  / _ | _ )   Artur "Archie" Bartnicki      praca: (0-71) 348 82 96
 / __ | _ \   mailto:archie w insert.com.pl   dom  : (0-71) 342 68 22

The Russian Express Card Moto: Don't Leave Home!