Modutils

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w zsz2.starachowice.pl
Śro, 30 Wrz 1998, 11:05:04 CEST

Te nowe modutils (modutils-2.1.121-1d) zaczynaja mi dzialac na nerwy.
$ [root w admin /root]# modprobe ipv6
no dependency information for module: "/lib/modules/2.1.123/ipv6/ipv6.o"
$ [root w admin /root]#
wrrrr. ipv6 nie jest "powiazany" z innymi modulami wiec nie ma informacji
o "dependency" ale po co od razu o tym informowac. Przez to dostaje qpe
takich komunikatow podczas startu systemu.
Nie da sie tego wylaczyc ??? (poprzednie modutils nie wywalaly takowych
informacji, a w tych można dać tylko -s i błędy idą do sysloga). IMHO nie da
sie via /etc/conf.modules; jesli juz to przez jakies
#define VERBOSE czy DEBUG (niestety nie mam zrodel i nie mam jak sprawdzic)

Przesiadlem sie tymczasowo na stare modutils.

--
 -< Arkadiusz Miśkiewicz >------------------------< Cron on IRC >-
  http://www.misiek.eu.org     mailto:misiek w zsz2.starachowice.pl