instalator do PLD

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Śro, 30 Wrz 1998, 12:33:01 CEST

Ponieważ planuję zapoczątkowanie prac nad instalatorem dla PLD
proponuje następujący układ katalogów:[1]

Po starcie samego kernela, bedzie uruchamiany init [nie orginalny tylko
właściwy instalator]
instalator  z RH mi się podoba, ale chcąc go na start tylko przetłumaczyc
natknołem się na masę błędów, np.braki plików źródłowych, brane znikąd pliki
nagłówkowe, dlatego też po krótkiej walce stwierdziłem, że może będzie
prościej napisać cośtakiego samemu ???

Pytaniem pozostaje wielkość tego instalator i jego funkcje, tzn.
czy jest to jedn kombajn-bizon, czy zespół małych współpracujących
programików ?

Bo tak, czy inaczej to-coś powinno być linkowane statycznie ze wszystkimi
bibliotekami..

Pozdrawiam.
						Sas.
1.
/PLD
    /RPMS
         /*.i386.rpm
    /base
         /comps		#kopmponenty, odrobinę przerobiony listing ../RPMS
			#z dodaniem priorytetów:
			#0 - niezbędny
			#1 - wskazany
			#2 - opcjonalny
         /clist		#ta sama lista ale w formie binarnej zrozumiałej
			#dla instalatora
/SRPMS (opcja, może byc na 2 cd- jeśli zajdzie taka potrzeba...)
/boot
     /vmlinuz		#kernel
/doc
    /FAQ		# ??? po polsku i angielsku.
    /HOWTO		#j.w.
/dosutils
         /autoboot	#Dosowy autostart dystrybucji..
/images			#obrazy boot.img rescue.img(?) i supp.img (???)
/trees			#drzewko katalogów do instalacji..
/updates		#ostatnie zmiany ?????

  UNIX System Administrator, POLAND
      _/_/_/_/ _/_/_/_/  _/_/_/_/     Wojciech 'Sas' Cieciwa
    _/_/_/_/ _/_/_/_/  _/_/_/_/     cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
         _/ _/    _/        _/     sas w uci.agh.edu.pl
		http://alpha.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa