Mirrory devela

Pawel Gajda pagaj w brave.shadow.eu.org
Śro, 30 Wrz 1998, 14:09:26 CEST

Nieświerzy trochę list, ale nadrabiam zaległości i dotarłem właśnie do tego:

On Sat, Sep 26, 1998 at 04:53:41PM +0200, Adam Kozubowicz wrote:
> Jedna kwestia mi się urodziła - tłumaczenie pot-ów do GNOME. O ile wiem
> (a wiem niewiele :-)) to GNOME jest w fazie szybkiego rozwoju. Oznacza
> to m.in, że w krótkim okresie czasu będą się pojawiać nowe rzeczy, a
> niektóre stare będą znikać. Jakie to będzie miało skutki dla już
> przetłumaczonych pot-ów? Podejrzewam, że 'katastrofalne' - czy jest na
> to jakaś metoda, czy wzdychamy ciężko i za każdą zmianą w programie
> robimy także zmiany w pot-ach.

Według dokumentacji gettexta do aktualizacji potów służy programik
tupdate

[pagaj w lo13 pagaj]$ tupdate --help
tupdate [--help | --version | NEW OLD]
  --help      give this help message and exit
  --version   display version information and exit

NEW is the last created PO file (generally by xgettext).
It need not contain any translations.  OLD is the PO file
including the old translations which will be taken over to
the newly created file as long as they still match.

To chyba powinno rozwiązać problem

--
Paweł Gajda