=?iso-8859-2?Q?Prawa_dla_http_=28by=B3o_Re:_spec_do_bo_do_popr awki=29?=

Jacek Konieczny jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl
Śro, 30 Wrz 1998, 16:16:24 CEST

On Tue, 29 Sep 1998, Marcin Korzonek wrote:

> Qmail instaluje się domyślnie w /var/qmail i tego raczej się nie zmieni
> bez zgody DJB.
To trzeba prosić o zgodę.
/var odpada ze względu na to, że może być montowany noexec

> Ponawiam pytanie: czy ktoś zajmuje się qmail-em?
Ja o tym myślałem, ale raczej wciąż się bawię KDE.

> Bo jak
> nie to ja spróbuję coś wyskrobać do DJB i zapytam się go o możliwość
> zapakowania binarnego qmail-a do PLD i ewentualnej zmiany lokalizacji
> jego plików.
Super.

Pozdrowienia,
        Jacek

!      ,  !            Jacek Konieczny, Gliwice, Poland            !
! Jajcus  !   email: jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl, jacek w kde.org   !
!         ! ICQ# 7149127                           WWW: none (yet) !