Re: =?ISO-8859-2?Q?Re=3A_=3D=3Fiso-8859-2=3FQ=3FPrawa=5Fdla=5Fhttp=5F= 3D28b?= =?ISO-8859-2?Q?y=3DB3o=5FRe=3A=5Fspec=5Fdo=5Fbo=5Fdo=5Fpopr_awki=3 D29?= =?ISO-8859-2?Q?=3F=3D?=

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w zsz2.starachowice.pl
Śro, 30 Wrz 1998, 18:36:24 CEST

On Wed, 30 Sep 1998, Tomasz Kłoczko wrote:

> On Wed, 30 Sep 1998, Arkadiusz Miśkiewicz wrote:
> [..]
>
> Zaraz dodam.
>
> Gdzie użytkownik list ma mieć swój kat ~ ?
Właśnie się zastanawiam po co wogóle ten user :> AAA już wiem. User list
jest wykorzystywany przez serwer list dyskusyjnych na Debianie (nazwy nie
pamietam). Na PLD IMHO nie bedzie potrzebny. Wogole userzy nalezacy do
grupy zmailer będą mogli wysyłać maile o dowolnym nagłówku.

> Z powyższego wnioskuję, że zmailer w zasadzie nie powinien mieć kłopotów z
> uucp .. prawda li to ?
No nie wiem - nie kożystam z UUCP ale z tego co widzę w dokumentacji to
wspiera UUCP
sm.conf:
uucp            U       /usr/bin/uux                    uux - -r -a$g -gC
$h!rmail ($u)
no i daje sie routerowi:
alberta                         uucp!alberta
naprzykład (a dalej to nie wiem) :>

Pozatym:
  If your hostname and UUCP node name are not identical, put your UUCP
  node name in the file /etc/name.uucp (or /etc/uucpname).

  If you are on BITNET, put your BITNET node name in /etc/name.bitnet
  (or /usr/lib/urep/BITNETNAME). (And if you really need BITNET stuff,
  have a look at: ftp://ftp.funet.fi/pub/unix/networking/bitnet/)

> To już jest.
Aha

--
 -< Arkadiusz Miśkiewicz >------------------------< Cron on IRC >-