Pytania:

Krzysztof G. Baranowski kgb w manjak.knm.org.pl
Śro, 30 Wrz 1998, 21:43:32 CEST

On Wed, 30 Sep 1998, Tomasz Kłoczko wrote:
> Gdzie ejst ten ttyperm ?
http://dione.ids.pl/~lcamtuf/pliki.html (dalej juz sobie znajdziesz).

Nadal jestem przeciwny wlaczaniu tego na stale do jadra (a w
szczegolnosci w postaci modulu).

> Nie orirntuję się które trzeba.
OK, ale wydaje mi sie, ze kazdy zmieniony driver powinien zostac
przynajmniej troche przetestowany.

Kris
--
Krzysztof G. Baranowski - Prezes Klubu Nieszkodliwych Manjaków
"Smith & Wesson - The original point and click interface..."