gdzie źródla rc-scripts?

Grzegorz Stanislawski stangrze w open.net.pl
Czw, 1 Kwi 1999, 20:54:13 CEST

On Thu, 1 Apr 1999, Tomasz Kłoczko wrote:

> Tutaj widzę przeszkodę w takim sposobie opisywania. Jeżeli plik
> ifcfg-<cokolwiek> będzie właczany w skrypt przez:
> . ifcfg-<cokolwiek>
> to poszczególne adresy będą nierozróżnialne. W innycm wwypadku trzeba
> będzę alanizować pliki z opisem co nastręczać może trochę kłopotów
> (będzie chyba ciut bardzij skomplikowane). Maszu jakąs gotową koncepcję
> jak te parametry odbierać ?

Mamy, przedstawialem ja jakis czas temu na liscie.
W 2 slowach to plik bedzie czytany pierwszy raz przy pomocy . ifcfg-<name>
i po takim zabiegu jesli ADDR bedzie mial wartosc STOP bedzie to sygnal ze
zdefiniowano kilka adresow i skrypt przerobi go jeszcze raz przy pomocy
grep while i read.
Oczywiscie jesli ADDR bedzie jedno wtedy nie ma potrzeby bawic sie z
petla.

> kloczek
> --
Grzegorz Stanislawski