BitchX

Marek Obuchowicz elephant w pld.org.pl
Pią, 9 Kwi 1999, 16:49:23 CEST

czy może mi ktoś (cron ostatnio się tym zajmował) powiedzieć
dlaczego dokumentacja do bItchX-a (opis komend) znalazł się
w /usr/lib/BitchX/help?
przecież BitchX ma swojego helpa a ta dokumentacja (redem z epica)
powinna wylądować w okolicy /usr/doc (albo chociaż link stamtąd)
- ja się o istneiniu tej dokumentacji dowiedziłem dopiero
po rpm -ql BitchX i przez cały czas musiałem ją mieć w ~
(często z tego korzystam)......

Pozdrowienia,
  Marek

--
    __       Marek "Suonik" Obuchowicz, elephant w pld.org.pl
   /'_)___   Member of da GNU generation and PLD project