PLD CVS: SPECS smyda (efax.spec)

Śro, 7 Kwi 1999, 19:14:57 CEST

On Wed, 7 Apr 1999, Jacek Smyda wrote:
[..]
> /usr/bin/fax to nie jest link tylko skrypt korzystający z /usr/bin/efax
> oraz /usr/bin/efix. Można oczywiście umieścić to w innym miejscu.
> Ale gdzie? Nie widzę natomiast sensu zmiany nazwy. Można w specu
> dodatkowo dodać Conflicts dla mgetty-sendfax (??) oraz hylafax.

(pomyłka z tym linkiem).
Co do konfiguracji to ten skrypt może mieć plik konfiguracyjny w
/etc/sysconfig (np. efax lub fax), a w nim zmienne które są poumieszczane
na twardo w tym skrypcie. W samym skrypcie powinno być:

. /etc/sysconfig/efax

i sam skrypt nie będzie musiał mieć %config, a tylko jego plik
konfiguracyjny. Obecne rozwiązanie jest jeszcze o tyle kłopotliwe, że w
zasadzie jeżeli ma się /usr RO to zmienić coś w tym skrypcie byłoby nieco
trudniej.
Zaraz dorzucę poprawki jakie już zrobiłem i jakbyś mógł to prosiłbym o
dalsze dopracowanie tego pakietu weddług powyższego .. chyba że widzisz
jakieś inne (lepsze) rozwiązanie ?

Przy przerzucaniu zmiennych do pliku konfiguracyjnego zastanów się które
zmienne powinny tam wpaść.