glibc 2.1

Wojciech Slusarczyk wojtek w mailbox.chemo.tuniv.szczecin.pl
Czw, 8 Kwi 1999, 08:19:45 CEST

On Wed, 7 Apr 1999, Lukasz Trabinski wrote:

> [root w lt PLD]# rpm --rebuild net-tools-1.50-1d.src.rpm
> Installing net-tools-1.50-1d.src.rpm
> Bad owner/group: /usr/src/redhat/SOURCES/net-tools-1.50.tar.bz2

O ... witamy na pokladzie ;)

W archiwach listy znajdziesz zaklecia jakie nalezy wykonac aby rpm zaczal
ponownie pracowac ...

Jak mnie pamiec nie zawodzi (a mam zawodna) to nlezy:

1. Zabezpieczyc pliki z /var/lib/rpm/*
2. Wykasowac stare /var/lib/rpm/*
3. rpm --initdb
4. przegrac stara baze do /var/lib/rpm
5. rpm --rebuilddb

I po klopocie -- ale mowie do sprawdzenia w archiwum lub korekty przez
kogos kto ostatnimi czasy przechodzil na libdb.so.3 ...

na razie,
--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin