Zmienne środowiska w symlinkach? Było: propozycja do rc-scripts

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pg.gda.pl
Czw, 8 Kwi 1999, 16:08:08 CEST

On Sat, 27 Mar 1999, Marcin Dalecki wrote:

> Tomek.... Masz przeciez pieknego glibc-a 2.1 . Ten to juz potrafi!!!!
> (Tak jak Solaris :-).

Czy to rzeczywiście działa? Jak tego używać?
Próbowałem tak po prostu założyć taki link (ln -s 'plik.$ZM' plik.link) -
nie działa
Patrzyłem /usr/doc/glibc*, info glibc - ani słowa na ten temat
Gdzie znajdę jakieś informacje?

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pg.gda.pl)