PLD CVS: SPECS kloczek

Czw, 8 Kwi 1999, 16:40:11 CEST

On Thu, 8 Apr 1999, Artur Frysiak wrote:

> Dlaczego mamy rezygnować ze static ? Czy nie lepiej zrobić static i
> wydzielić do oddzielnego pakietu ?

Masz rację .. takie pójście na skróty. Ni chciało mi się tego dorabiać, a
w devel raczej bibliotek statycznych nie powinno być (o ile są
dynamiczne). Jeżeli ktoś chce to nic nie stoi na przeszkodzie dorobienia
pakietów static. Najwyżej pakiet narazie odłoży się do następnego
czyszczenia testa.

Przy okazji jakbyś mógł uzupełnić brakujące plik potrzebne do zbudowania
rpm-a 2.9x.