=?iso-8859-2?Q?rpm=2C_find-requires_i_znajdowanie_zale=BFno=B6 ci_dla_pli?= ków w %doc

Pią, 16 Kwi 1999, 15:32:02 CEST

On Fri, 16 Apr 1999, Ziemek Borowski wrote:

> jak to jest? Jesli wsadzę pliki do %doc to czy powinny być one przeszukiwane
> przez find-requires? (czyli: czy to feature czy bug?)

Kwestia założeń IMHO :)
Także IMHO .. jednak powinno to być przeszukiwane (patrz niżej).

> Bo gdy wrzuciłem katalog contrib do %doc to raptem okazało się że
> mnóstwo dziwnych zależności się tworzy (np./usr/local/perl5, /usr/local/perl)
> Bez tego %docowego katalogu wszystko wygląda w porządku...

Niezależenie od tych założeń wrzucanie do %doc przykładowych skryptów
które nie działają bez przerubek to raczej nie za dobra praktyka :>