SSLeay

Nie, 11 Kwi 1999, 17:02:50 CEST

Przed wyjazdem do Wawy trochę pracowałem nad SSLeay. Dzisiaj jako tako już
to skończyłem i pakiety się generują. To co jest teraz w CVS jest lekko
rozgrzebane i bez poprawek nie chce się nawet budować. Zaraz dołaczę
zmiany jakie dodałem niemniej niepokoi mnie coś co widze przy budowaniu
pakietu:

ldd: warning: you do not have execution permission for
`/tmp/SSLeay-0.9.0b-root/usr/doc/SSLeay-devel-0.9.0b/test/riptest'
BUG IN DYNAMIC LINKER ld.so: dynamic-link.h: 58: elf_get_dynamic_info:
Assertion `! "bad dynamic tag"' failed!
ldd: /lib/ld-linux.so.2 exited with unknown exit code (127)

Komunikat o braku exec uprawnień jest do pominięcia ale to drugie jest
dość niepokojące.
Po mimo tego całość jakoś się buduje.