ImageMagick - sprawa tga->gif

Jacek Osiecki joshua2 w linux.uci.agh.edu.pl
Wto, 13 Kwi 1999, 12:13:12 CEST

On Fri, 9 Apr 1999, Tomasz Kłoczko wrote:

> On Thu, 8 Apr 1999, Jacek Osiecki wrote:
> [..]

> Czyli sugerujesz przejście na najnowszą wersję czyli 4.2.2 ?

Myślę, że warto. Choćby z powodu możliwości generowania 10x mniejszych
gif-ów niż przy pomocy ImageMagick-4.1.0 :)

Spróbuję jeszcze na liście imagemagick'a zasugerować dorzucenie uwagi o
konieczności używania +dither przy konwersji z 24bit do gif-ów...

Pozdrówka,
--
|            Jacek Osiecki               Kraków, tel. (012)-645 57 87       |
|mailto:joshua2 w linux.uci.agh.edu.pl     http://dwd.interkom.pl/joshua/     |