procps i osobne pakiety

Piotr Czerwiński pius w ceti.com.pl
Wto, 13 Kwi 1999, 16:43:20 CEST

Jak już jesteśmy przy temacie rozdzielania pakietów,
to mam pytanie odnośnie procps: czy podpakiet X11 jest aby na pewno
potrzebny? W tej chwili zawiera on jedynie /usr/X11R6/bin/XConsole,
który w procps-2.0.2 jest tylko (cytuję):
'shell script which does exec xconsole -file /proc/kmsg "$@"
so that folks who depend on XConsole won't be left behind'.

Wydaje mi się, że możnaby go spokojnie wcielić do głównego
pakietu (ewentualnie zaznaczając w description, że zawiera XConsole)
i zaniechać tym samym tworzenia procps-X11-*.i386.rpm.

pius