znowu rc-scripts

Jacek Konieczny jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl
Wto, 20 Kwi 1999, 18:27:31 CEST

On Tue, Apr 20, 1999 at 06:10:38PM +0200, Artur Frysiak wrote:

> Przeczytaj to co ustaliliśmy z kloczkiem i Grześkiem. List pewnie leży w
> archiwum na http://lists.pld.org.pl/
> Na podstawie tego sformułuj jeszcze raz swe propozycje.

Rozmowy było dużo, pamiętam to. Ale nic z tego nie wyszło.
Ja mam propozycje, które, jeśli nie będzie sprzeciwu, obrucę w czyn.
Nie sądze, że trzeba zaczynać kolejnej bezowocnej dyskusji.
Jeśli nie ma żadnego specjalnego sprzeciwu, niedługo powinny pojawić się
pakiety zdatne do użytku, które będzie można ewentualnie poprawić.
W tej chwili PLD nie ma wogóle sprawnych skryptów startowych.

W każdym razie, po przeczytaniu tamtych postów mam kilka nowych
komentarzy:

Adresy ipv6 już rozwiązałem IMHO tak jak należy (bez powtórzeń ADDR=) -
jedna zmienna IP6ADDRS.

Urządzenie przecież może na raz prazować w różnych protokołach. Więc
"PROTOCOL=" nie ma sensu.

Nie widzę potrzeby konfigurowania tuneli w osobnych plikach. W końcu to
tylko interfejs, tyle tylko że można mu dowolną nazwę podać.
To tak jakbyśmy dodawali dodatkowy plik konfiguracyjny do interfejsu PPP
(też ma swoje specjalistyczne opcje). No chyba, że oczymś zapomniałem.

Routingiem na razie się nie zajmuję, jak reszta będzie działać to wtedy.

> Zresztą zaraz bounce'ne ci te listy.
Właśnie się zastanawiałem co to za DeJaVoo, bo właśnnie przyszły.

Pozdrowienia,
         Jacek
--
!      ,  !            Jacek Konieczny, Gliwice, Poland            !