postgresql w PLD...

Jacek Osiecki joshua2 w linux.uci.agh.edu.pl
Czw, 22 Kwi 1999, 13:58:49 CEST

On Wed, 21 Apr 1999, Tomasz Kłoczko wrote:

> Dokładnie. Pliki bazowe są tworzone w %post
>
> %post data
> # Create sample database
> su postgres -c "LD_LIBRARY_PATH=/usr/lib \
>     /usr/bin/initdb --pgdata=/var/lib/pgsql \
>     --pglib=/usr/lib/pgsql"

Faktycznie, jest...
Tylko że gdy instaluje się rpm -Uhv postgresql-{6*,data*,clients*}.i386.rpm,
to jest problem... bo po zainstalowaniu postgresql-data nie ma jeszcze
niektórych komend...
Czyżby rpm nie instalował pakietów we właściwej kolejności? Przecież jeśli
postgresql-data ma requires: postgresql-clients, to powinien najpierw tych
clients zainstalować...

A co do pgaccess... Nie sygnalizowałem potrzeby jego dorzucania, bo w ogóle
nie używałem PLD-owskiego postgresa :)
Na razie doinstalowałem z postgresa redhatowego - działa :)

Pozdrawiam,
--
|            Jacek Osiecki               Kraków, tel. (012)-645 57 87       |
|mailto:joshua2 w linux.uci.agh.edu.pl     http://dwd.interkom.pl/joshua/     |