www.pld.org.pl

Andrzej Nakonieczny dzemik w ps.pl
Pon, 26 Kwi 1999, 21:58:18 CEST

Tomasz Kłoczko wrote:

> Andrzej spróbuj lokalnie dopilnować ciut tego. Proszę ..

Jak jutro spotkam Pawła w instytucie to go poproszę ...

> Jak długo to moze potrwać ?

Sama maszynka stoi już chyba od 3 tygodni gotowa do przeniesienia serwisów (cały czas
chodzi) ... Nie chciałem tam jednak za dużo mieszać bo ją Wojtek instalował i
konfigurował ... Jeśli jednak nie ma nic przeciwko to przenieść obecny serwis mogę w
jakieś kilka minut ...

> Jeżeli miałoby to potrwać nieco dłużej niż do końca tygodnia to zrobi się
> gdzieś tymczasowe www po to żeby je znowu Wam przekazać jak nowa maszynka
> będzie mogła już pracować.

Nie, spoko, to potrwa moment (a w międzyczasie stary serwerek nadal będzie chodził)
... Tylko co na to Wojtek ?

Pozdrawiam,
Andrzej

--