www.pld.org.pl

Pawel Gajda pagaj w lo13.univ.szczecin.pl
Wto, 27 Kwi 1999, 09:01:27 CEST

[poniedziałek, 26 kwiecień 1999], Tomasz Kłoczko napisał(a):

> Obecne zasoby są stare i są już mocno zdezaktualizowane i raczej nie
> zadobrze już o nas świadczą. Nie chciałbym tego trobić ale jeżeli
> pagaj w shadow.eu.org (zdaje się, że Jacek) się nie odezwie i nie zrobi
> czeggoś z tymi zasobami to trzaba będzie główne www przenieść w jakieś
> inne miejsce. PLS ..

Odzywam się, ale nie mam dobrych wiadomości.  Inne obowiązki
przygniotły mnie ostatnio i nie mam za dużo wolnego czasu.
I raczej już nie będę miał.

Zmiany wspomniane przez Kloczka wprowadzę (przy odrobinie szczęścia)
jeszcze dzisiaj, ale uprzedzam: najprawdopodobniej trzeba będzie
szukać kogoś na moje miejsce.  Bardzo chętnie pomogę temu komuś,
jeśli będzie potrzebował takiej pomocy, ale nie starcza mi już czasu
by robić cokolwiek dla PLD :-(((

Za zaistniałą sytuację przepraszam wszystkich, zwłaszcza Kloczka
i innych na których listy nie odpowiadałem --- wszystkie dotarły
i zostały przeczytane.

Ale to co jest teraz w CVS niedługo trafi na serwer.

NTNR (No To Na Razie)

Paweł Gajda