dev

Robert Richard George 'reptile' Wal reptile w reptile.eu.org
Wto, 27 Kwi 1999, 12:47:06 CEST

On 99.04.26 Tomasz Kłoczko pressed the following keys:

> On Mon, 26 Apr 1999, Artur Frysiak wrote:
> [..]
>
> Wogóle jeszcze pytanie formalne. czy ktoś widzi jakieś przeciwskazania do
> ustawienia PLD na używanie ALSA zamiast (current) kernel sound ?

A na przykład ja. ALSA uznaje, że mój klon GUS Classic nie może mieć na
pokładzie RAM-u i go nie wykorzystuje, pomimo tego, że jest tam 1M
(tak było przynajmniej kilka tydni temu, kiedy się alsie przyglądałem).
W przeciwieństwie do kernelowego drajwera. Bez obrazy, ale ALSA potrzebuje
jeszcze troszkę czasu żeby okrzepnąć i przegonić starego drajwera...

Gad

--
-------------------[Gadzinka]--[ http://reptile.eu.org/ ]--<Wicom/PKFL>--
--[I don't want to be your mother, I didn't carry you in my womb for]----