Prośba

Jacek Konieczny jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl
Śro, 28 Kwi 1999, 13:54:20 CEST

On śro, 28 kwi 1999, Tomasz Kłoczko wrote:
> Do osób próbujących robić jakieś zasoby zeby sprawdzały przy okazji co
> jest na około. To zanaczy .. czy jest może nowsza wersja źródeł, czy w
> innych dystrybucjach może są jakieś ciekawe, a warte do zaadaptowania
> modyfikacje itp/itd.
Nie wiem, czy zdajesz sobie sprawe, ze dla posiadaczy modemow jest to conajmniej trudne. Ja na przyklad czesto obrabiam i paczkuje nienajswierzsze rzeczy chociaby dlatego, ze nie jestem wstanie kilku megabajtow sciagac.
Mam po prostu nadzieje, zo potem ktos z lepszymi zrodlami to po prostu uaktualni.

Pozdrowinia,
      Jacek
--
!      ,  !            Jacek Konieczny, Gliwice, Poland            !