bug w rpm

Czw, 29 Kwi 1999, 17:18:20 CEST

On Thu, 29 Apr 1999, Artur Frysiak wrote:
[..]
> Proponuje więc robienie pakietów na Intela w 3 wersjach:
> i386 z -O2
> i586 z -O2 -mpentium
> i686 z -O2 -mpentiumpro
>
> Aby to działało do konfigure nalaży dodawać patametr %{_target}.

Dotknąłeś rzeczy na którą zwrócił mi uwagę Maciek Różycki. Obecnie
kompilujemy np. glibc z -O2 -mpentium ale jednocześnie jako architektórę
podajemy i386. Co to powoduje .. ano mamy kod lekko zopymalizowany pod
pentka ale jednocześnie w samym glibc nie są powłączane inline asm makra
które służą do wykonywania różnych bardzo często wykonywanych operacjach.
Te makra na x86 są zależne od tego czy to jest kompilowane pod i384, i586
czy i686. Zaraz spróbuję forwardnąć na liste fragmenty listów z Maćkiem na
zgodę których uzyskałem zgodę, że moge puścić na liste.

Trzebaby rzeczywiście chyba zacząć robić trzy niezależne wersje pakietów
na x86.