Błędy po instalacji PLD

Jacek Smyda smyda w posexperts.com.pl
Czw, 22 Kwi 1999, 10:55:08 CEST

Hej!

Właśnie zainstalowaliśmy PLD. Są pewne problemy podczas użytkowania
i kompilacji pakietów rpm. Podczas wykonania rpm -ba <nazwa>.spec
wypisuje:
  ... none - printable character ....
Nie pomagą ustawienia LANG=pl [pl_PL].

Po wykasowaniu wszystkich polskich znaków, wypisuje:

Bad owner group: /home/user/rpm/SOURCES/rpm-2.5.6.tar.gz

Właścicielem jestem ja (user) oraz prawa 644.

Podczas instalacji pakietów z man'ami wypisuje komunikaty, że nie ma
grupy man i zmienia na root. Chociaż w /etc jest taka grupa.

Co może być skopane?

Pozdrawiam
	Jacek
 Jacek Smyda                                smyda w posexperts.com.pl
 POS Experts Consulting                http://www.posexperts.com.pl