Taczka poświąteczna ..

Konrad Stepien konrad w interdata.com.pl
Wto, 6 Kwi 1999, 23:20:46 CEST

On Tue, 6 Apr 1999, Ziemek Borowski wrote:

> Dlaczego doc?
> Jak facet nie potrzebuje dokumentacji to niech sobie ustawi odp. opcję RPMa...

Nie tak do końca, co innego podstawowe man-y a co innego pełna
dokumentacja pakietu. Jak dam --excludedocs to nie mam nic.
Często pełna dokumentacja jest niepotrzebna (np. w przypadku apache)
ale te parę man-ów czy info chce się zostawić.
A poza tym to jest wygodne dla np. modemowców że dokumentację mają
osobno.

--
Konrad Stępień          | InterData s.c. http://www.interdata.com.pl
konrad w interdata.com.pl | Łódź al. Kościuszki 3 tel +48+42 639-81-71