glibc 2.1

Lukasz Trabinski lukasz w lt.wsisiz.edu.pl
Śro, 7 Kwi 1999, 21:39:12 CEST

On Wed, 7 Apr 1999, Tomasz Kłoczko wrote:

> Przypuszczam (prawie jestem pewien), że jest to kwestia za starego egcs.
> Glibc jakie jest w binarnych pakietach na ftp.pld.org było kompilowane za
> pomocą egcs 1.1.2.

Sprawa się już wyjaśniła, okazało się, że winne byłe temu zwalone pamięci
RAM, co dziwniejsze, wszystko kompilowało się jak dotąd bez problemów...

pozdrawiam

                    _[   Łukasz Trąbiński   ]_
PgP Key: finger:lukasz w oceanic.wsisiz.edu.pl, SysAdmin @wsisiz.edu.pl