Zmienne ¶rodowiska w symlinkach? By³o : propozycja do rc-scripts

Marcin Dalecki dalecki w cs.net.pl
Pią, 9 Kwi 1999, 04:25:12 CEST

Tomasz K³oczko wrote:

> On Thu, 8 Apr 1999, Marcin Dalecki wrote:
> [..]
>
> Bez ³atki na jajko chyba siê tu nie da (??)

Da sie. Bo glibc-2.1 z tego co ja rozumiem nie wywoluje juz wiecej
zadnej funkcji bezposrednio. Tylko to by kosztowalo.
W jajku to mozna by zalatwic w d-cache (funkcji: lookup_inode lub temu
podobne jesli dobrze pamietam...).

Zaraz zaraz musze sie nieco zastanowic czy koszta tego byly by
faktycznie
istotne w porownaniu z operacja odczytywania katalogu...

--Marcin