gtk--

Jacek Konieczny jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl
Czw, 8 Kwi 1999, 12:39:50 CEST

On Thu, Apr 08, 1999 at 01:49:23AM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> Nie wiem czy przy braku %docdir wszystko nie zostanie przepakowane do
> /usr/doc/%{name}-%{version} .. przynajmniej kiedyś tak było i dlatego
> trzeba było dodawać %docdir.
> W sumie trzebaby wypróbować jak to teraz działa.

A mnie się zdawało, że %docdir zanzacza katalog w ten sposób, że potem
już nie trzeba %doc do plików dodawać. Z takim założeniem pakowałem KDE.
Może błędnym?

Pozdrowienia,
         Jacek
--
!      ,  !            Jacek Konieczny, Gliwice, Poland            !