rpm-emy

Marcin Dalecki dalecki w cs.net.pl
Pon, 12 Kwi 1999, 21:28:16 CEST

Tomasz Kłoczko wrote:

> Gucio .. włąsnie miałem się zabrać za gdbb. Zapewne jeszcze trzeba będzie
> dotrzeć info :)

Ano fakt...

> Jak to się daje używać ? Bezpośrednio na FB ? czy poprzez Xserwer ?

Jak narazie niestety tylko przez Xserwer. Ale ja planuję przenieść to
wszystko bezpośrednio na FB :-). API ten jest całkiem piękny i o potęgę
a właściwie silnię prostszy od X11. jako coś
małego i miłego. Pozatym --- fajnie by było mieć rednak rozsądny
zestaw graficznych narzędzi do np. instalatora itp. Nawiasem
mówiąc sam i samterm działają również tak jak X11 w trybie
client/serwer.

> Właśnie .. myślałem żeby /bin/vi to był jednak jakiś mały vi (kandydatów
> miałem dwuch nvi albo elvis)

I to było moją motywacją aby sobie ten pakiet zrobić...

--Marcin