Kompilacja nowego mc

Jacek Osiecki joshua2 w ciapek.uci.agh.edu.pl
Czw, 15 Kwi 1999, 12:40:15 CEST

On Wed, 14 Apr 1999, Ziemek Borowski wrote:

> kłoczek... ale spójrz na to z tej strony: ja by rpm --rebuildnąć mc
> muszę zainstalować esound (co jest pewną przesadą zważywszy na
> to że nie zamierzam mieć karty dzwiękowej w moich aktualnych komputerach).

No właśnie. Żeby przekompilować tego nieszczęsnego mc, musiałem zainstalować
esound, audiofile, ORBit, gnome-libs... i po co? To już lepiej by było
zrobić osobne pakiety mc-*.src.rpm i gmc-*.src.rpm, przy czym pierwszy
miałby w sobie patche wycinające kompilację z użyciem tych "drobiazgów"...

A GNOME'a spróbowałem odpalić, i jak na razie to nic mi w nim nie działa.
No, może poza gnome-pim, ale tego w zasadzie nie potrzebuję...

Pozdrawiam,
--
|            Jacek Osiecki               Kraków, tel. (012)-645 57 87       |
|mailto:joshua2 w linux.uci.agh.edu.pl     http://dwd.interkom.pl/joshua/     |