=?iso-8859-2?Q?rpm=2C_find-requires_i_znajdowanie_zale=BFno=B6 _ci_dla_pl?= ików w %doc

Pią, 16 Kwi 1999, 17:39:41 CEST

On Fri, 16 Apr 1999, Artur Frysiak wrote:
[..]
> Przy okazji: Przeglądałem FHS 2.0 i stwierdzam że niektóre pakiety są źle
> porozkładane po katalogach.
> Nowością w FHS 2.0 jest /var/state/PACKAGE.
> W tym katalogu powinny być przechowywane wszystkie rzeczy tyczące się stanu
> jakiś programów np dhcp.leases z dhcp, wins.dat i browse.dat z samby.
> Samba to ma jeszcze więcej takich kwiatków np. *.pid w /var/lock/samba
> zamiast w /var/run.
> Co do przykładów to FHS nie definuje gdzie one powinny się znaleść ale IMHO
> powinny być w /usr/src/examples/PACKAGE-VERSION.

Widzę, że jednak nie ominie się dyskucji o rozkładzie katalogów (o tym
gdzie i co powinno być, gdzie może, a gzie nie powinno).
Możesz puścić jakieś większe fragmenty na pld-list żeby to bezpośrednio
dotarło do wszystkich i żebyśmy mogli wrescie coś w tej jwestii wiążcego
przyjąć zastanaawiając się po drodze co i dlaczego przyjąć, a co nie ?

kloczek
PS. Na listę po to żeby to jednak do wszystkich dotarło :> i żeby nie
można było się jakoś wyłgać, że się czegoś nie mogło przeczytać bo lynx
przestał działać ;>