egcs i tetex

Michał Kuratczyk kura w pld.org.pl
Śro, 21 Kwi 1999, 03:39:10 CEST

On Tue, Apr 20, 1999 at 11:26:36PM +0200, Artur Frysiak wrote:
>cvs up -A egcs.spec
OK. Poszło.

>wget ftp://ftp.pld.org.pl/devel/i386/RPMS/tetex-*
Gdyby nie to, że wcześniej `ppp-on` to nie miałbym zastrzeżeń do tego
roziązania... Na razie zainstalowałem tetexa z jakiejś starej Caldery co ją
miałem w domu i co musiałem to zrobiłem, ale problem pozostaje niewyjaśniony.

>Szybciej tego nie zrobisz. tetex z niewiadomych powodów nie buduje się.
Czy zaszły w nim jakieś zmiany? Tą samą wersję (jeśli chodzi o numer)
kompilowałem u siebie w styczniu i było OK. Jeśli w pakiecie nie było zmian
to znaczy, że nie jest to wina bezpośredino tetexa.

--
Michał 'kura' Kuratczyk | kura w pld.org.pl | (soon) http://mail.pld.org.pl/~kura