device - czyli pakiet dev

Artur Frysiak wiget w t17.ds.pwr.wroc.pl
Śro, 21 Kwi 1999, 11:38:00 CEST

[środa, 21 kwiecień 1999], Wojciech Sas Cieciwa napisał(a):

> Witam,
>
> Ponieważ znowu nie moge pisać na listę :((
> [dziś, sroda od 8:00 do 10:20]
> Więc pytam w ten sposób.
> Kto tworzy(ł) pakiet dev ??
>
> Brakuje tam kilku(nastu) urządzeń :((
> listing..
>
> plik ./cua0 nie należy do żadnego pakietu
> plik ./cua1 nie należy do żadnego pakietu
> plik ./cua2 nie należy do żadnego pakietu
> plik ./cua3 nie należy do żadnego pakietu

Obsoletes

> plik ./ftape nie należy do żadnego pakietu
> plik ./full nie należy do żadnego pakietu
> plik ./nftape nie należy do żadnego pakietu
> plik ./ramdisk nie należy do żadnego pakietu
> plik ./mouse nie należy do żadnego pakietu

Link. Powinien być robiony przez mousecfg.

> plik ./cdrom nie należy do żadnego pakietu

Link. Powinien być robiony przez *cfg :-)

> [...]
> plik ./sr2 nie należy do żadnego pakietu
> plik ./sr3 nie należy do żadnego pakietu
> plik ./sr4 nie należy do żadnego pakietu
> plik ./sr5 nie należy do żadnego pakietu
> plik ./sr6 nie należy do żadnego pakietu
> plik ./sr7 nie należy do żadnego pakietu
> plik ./sr8 nie należy do żadnego pakietu
> plik ./sr9 nie należy do żadnego pakietu
> plik ./sr10 nie należy do żadnego pakietu
> plik ./sr11 nie należy do żadnego pakietu
> plik ./sr12 nie należy do żadnego pakietu
> plik ./sr13 nie należy do żadnego pakietu
> plik ./sr14 nie należy do żadnego pakietu
> plik ./sr15 nie należy do żadnego pakietu

Brak. Jeśli potrzebne to dołożyć. Ale to nie są dyski SCSI.
SCSI to sd*. Może jakieś inne SCSI.

> plik ./pts/0 nie należy do żadnego pakietu
> plik ./pts/1 nie należy do żadnego pakietu

Ptysie są tworzne gdy są potrzebne.

> Jeśli nikt się nie brał za ten pakiet, to najprawdopodobniej dziś lub
> jutro podeslę na CVSa..

Tylko najpierw pobierz z CVS'a ostatnią wersję (RCSversion 1.5).
Trzeba by jeszcze przenieść /dev/log do sysklogd, ponieważ przy upgrade dev
przestanie chodzić syslogd/klogd (fifo /dev/log zostanie usunięte a
wstawiony zwykły plik).
Próbowałem to zrobić ale zaciołem się na sysklogd. Mamy wersje 1.3 a
ostatnia to 1.3-31.

Wiget
--
 / / /\ \ (_) __ _  ___| |_  @__mail:  Artur Frysiak