RH 6.0

Jacek Rzesista jasio w xox.pl
Śro, 21 Kwi 1999, 15:04:36 CEST

Artur Frysiak wrote:

> <cite>
>  GnuGrendel sent us a News.com Story about Red Hat 6.0. Scheduled to be
>     on shelves on May 10, it ought to be announced on Monday. Supposedly
>     more expensive for the box, but still free for download (of course).
>                          Oh, and both KDE & GNOME.
> </cite>
>
> Jak widać konkurencja nie śpi. Może by się tak wziąć za to co jest w base
> aby można było już coś instalować. Przygotuje raport co nam jeszcze z base
> brakuje.
A ja mam 2 pytania:
1. Jak wyglada (co trzeba zrobic, jakie sa ewentualne problemy , itp.
...) instalacja (od zera) PLD na czystej partycji ext2 ?
2. A jakby to samo wygladalo przy upgre'adowaniu z RH (powiedzmy 5.1 -
bo takiego mam) do PLD ?
Pytam, bo chcialbym zainstalowac sobie PLD w celach testowych na domowej
maszynce, tylko na razie nie wiem jak sie do tego zabrac, jakie pakiety
musze miec sciagniete i gdzie moge spodziewac sie problemow .... Poza
tym chcialem zrobic pare rpm-ow z takimi malymi aplikacjami pod Window
Makera (przyklad takiej aplikacji na mojej www - jest to wmradio, w
planach mam jeszcze pare...) i chcialbym te wszystkie pakiety dostosowac
do PLD (z nadzieja, ze kiedys zostana wlaczone do dystrybucji :-)))))
Pozdrawiam
Jasio.
--
Jacek Rzesista