vi

Czw, 22 Kwi 1999, 16:07:04 CEST

On 22 Apr 1999, Marcin 'Qrczak' Kowalczyk wrote:

> Jeden pakiet źródłowy czy również jeden binarny?
>
> Kiedy chcę obejrzeć nowego sorta (BTW: sort z nowszych textutils
> uwzględnia już locale), to nie zawsze mam ochotę na ściąganie nowego
> fsck itd.
>
> Ogólnie jestem przeciw.

Jasne. To nie ma zabardzo sensu wygodnie działać. Powód jest jeden, że to
wszystko co miałoby chodzić w takiej paczce to jest zbiór programów i
każdy z nich od czasu do czasu jest wypuszczany w jakieść nowszej wersji.
Poprostu takie zgrupowanieu utrudniałoby konserwację softu wchodzacego w
skład takiej paczki. Można IMHO co najwyżej pomyśleć o sieci powiązań
zrealizowanej Przporzez Requires, która powodowałaby, że taki zestaw
musiałby się pojawić w pewnej minimalnej wielkości :)