Jak dokończyć budowanie RPMa na raty?

Jacek Konieczny jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl
Pią, 23 Kwi 1999, 14:39:49 CEST

On Fri, Apr 23, 1999 at 01:16:15PM +0000, Rafał Kleger-Rudomin wrote:

> Witam
>
> Robiłem rpm -ba octave.rpm
> wysypało mi się na %install.
> poprawiłem, dokończyłem install (rpm -bi --short-circuit ...)
> ale dalej już short-circuit nie działa
>
> Da się jakoś doprowadzić rzecz do końca? Czy muszę zacząć
> budowanie od początku?
Ja stosuję taki trik:
W specu zamieniam:
%setup -q
na:
%setup -TDq

Oraz wyhashowuje w miare potrzeby configure/make

Ale uwaga: to, że normalnie się tak nie da ma swoje uzasadnienie, i
przed wrzuceniem speca do CVS jednak radzę spróbować zbudować pakiet
samodzielnie od początku do końca.

--
!      ,  !            Jacek Konieczny, Gliwice, Poland            !