%{buildarch}

Nie, 25 Kwi 1999, 18:00:00 CEST

On Sun, 25 Apr 1999, Ziemek Borowski wrote:

> Że lepsze nie przeczę.
> Ale dlaczego musimy zachowywać się jak Microsoft?
> (ok. rozumiem, pielęgnowanie złych rozwiązań do niczego nie prowadzi,
> ale do licha, nie przesadzajmy z postępem...).

Zapewne nie byłoby tej rozmowy gdybym ja, Artur czy ktoś inny kto się
wcielić przejście na nowego rpm-a pokusił się o krótkie wyjeśnienie
wyprzedzające. Cóż stało się :>

Tak czy inaczej Ziemku .. zmian i to takich dotykających wszystkich lub
niemal wszystkich zasobów jakie mamy będzie zapewne jeszcze nie jedna (w
tej chwili na horyzoncie pojawia mi się co najmniej idea jeszcze jednej o
podobnej skali, a zapewne inni też mają swoje przemyślenia). Może tylko
akurat obecna powinna nas nauczyć, że przed wprowadzeniem tego rodzaju
zmian (tak głebokich) więcej czasu osoba inicjaca zmiany powinien
poświęcać na tłumaczenie, wyjaśnianie i wręcz edukowanie reszty
uczestników żeby takowe zmiany (o ile okażą się potrzebne) były łatwiejsze
do przełknięcia.