PLD CVS: SPECS kura

Nie, 25 Kwi 1999, 20:20:15 CEST

On Sun, 25 Apr 1999, Ziemek Borowski wrote:

> gryyy...
> Albo zmieńmy vima (wyrzucając staticowego, lub zmieniając mu nazwę na
> /bin/vim) albo przestańmy ładować wszelkie vi-jo podobne jako
> /bin/vi...

Chyba jest w rpm 3.0 kolejny błąd. Po mimo tego, że w obu pakietach
(vim-static i nvi) jest:

Provides:	vi
Obsoletes:	vi

to nie jest wykonywane wyinstalowywanie przy próbie instalacji jednego gdy
jest zainstalowny drugi. Jeżli to będzie działać poprawnie to nie ma o
czym gadać .. każdy będzie mógł mieć /bin/vi takiego jaki będzie chciał
mieć.

Kiedyś to działało.