Jak Wojtek popsuł dev

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Pon, 26 Kwi 1999, 17:44:22 CEST

On Mon, 26 Apr 1999, Tomasz Kłoczko wrote:

[...]
> Ja tylko w kwestii frmalne .. prosiłbym w następnych listach o nie
> podrzewanie temperatury wymiany zadań .. ta już jest wystarczająca :-)

Ok.
Będę uważał na to co m.. piszę.

[...]
> Próbujcie na spokojnie dojść so tego co być powinno, a co nie. reszta
> wyjdzie w praniu. Co do ALSA to sam tego potrzebuję, a gdzieś czytałem, że
> ALSA ma jakieś własne /dev/cośtam więc postaram się to doczytać i w razie
> czego domodyfikować. Zmiany do codafs też dobrze żeby jednak były ;)
Właśnie wstawiam ALSA.
Ok skoro twierdzicie, że powinno być codafs to bedzie..

> Ktoś ma jeszcze jakieś uwagi .. moze juz zauważył jakieś kolejne rzeczy do
> dorobienia w dev ?
> A Wojtek .. nie widziałem w logu info o dodaniu %post aktualizacji
> fstab o wpis do montowania ptyfs. Jeżel itego nadal nie ma (nie
> przyglądałem się dotąd za bardzo dev) to trza by to też dodać.

Powinno być, moze nie najlepsze, ale...

Pozdrawiam.
					Sas.
--
      _/_/_/_/ _/_/_/_/  _/_/_/_/     Wojciech 'Sas' Cieciwa