dev - raz jeszcze....

Wto, 27 Kwi 1999, 18:56:01 CEST

On Tue, 27 Apr 1999, Wojciech "Sas" Cieciwa wrote:

> Witam,
>
> Moje pytanie tym razem nawiazuje do czego innegi:
> Czy dev ma byc zbiorczym pakietem czy nie ???
> Tzn. czy np. z SysVinit ma zniknac /dev/initctl czy zostaje ?

Wruć. Wrzucenie tego w spólny pakiet ograniczy ilość pakietów które będzie
trzeba budować z root-a.

> Czy MAKEDEV to oddzielny pakiet czy moge go wlaczyc do pakietu dev ???

Osobno. Na maszynce na której mało się dzieje ten skrypt nie jest
potrzebny, a dev jest zawsze potrzebny.
Wjtej jeszcze jedno. Jeżeli cokolwiek chcesz zrobić to zadawaj sobie
pytania typu "czy jest potrzebne ?", "a co się stanie jak danej cechy nie
będzie ?", "co będzie jak coś dodam ?". Jak nie potrafisz sam odpowiedzieć
sobie na takie pytania to wtedy podsyłaj list z prośba pomocy w analizie
zagadnienia.
Jak będziesz próbował takie analizy wykonywać na włąsną rękę i bedziesz
otrzymywał co raz częściej odpowiedzi, których nikt nie będzie w stanie
kwestionować to będziesz w tym co robisz bardziej autonomiczny.