rpm3 -b{a,s} i core

Wto, 27 Kwi 1999, 23:02:45 CEST

On Tue, 27 Apr 1999, Piotr Czerwinski wrote:
[..]

> Jest już też poprawione u źródeł ;-)

Także rpm-3.0.1-3 jest też już dostępny w katalogu test.
Sprawdziłem dwa pakiety na których poprzednio miałem walenie się z core i
poszło bez bulu.
Efekt z sypaniem się tej wersji nie jest w stu procentach powtarzalny.
Zwiodło mnie to do tego stopnia, że w pewnym momencie po zainstalowaniu
przekompilowaniu gzip-a _raz_ udało mi się zbudować nowego autoconfa.