Coda, inn, boa...

Jacek Konieczny jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl
Pon, 2 Sie 1999, 10:10:07 CEST

On pią, 16 lip 1999, Jan Rekorajski wrote:

> Hmm, czy to się nadaje do urzytku to inna sprawa, a pakiet mógłbyś
> spreparować? Skoro już wiesz z czym to się je... ;)
Po pierwsze nie udalo mi sie tego dokladnie uruchomic, a po drugie - to
 strasznie skomplikowane i zamieszane. Wolalbym sie za to nie zabierac,
 szczegolnie ze IMHO nie jest to warte tej roboty.

Pozdrowienia,
       Jacek

--
!      ,  !            Jacek Konieczny, Gliwice, Poland            !