=?utf8?Q?rc-scripts_s=B1_do_dupy?=

Jan Rekorajski baggins w pld.org.pl
Śro, 4 Sie 1999, 19:06:45 CEST

Echh, bida z nędzą, fajerwerki, bajerki, tylko że to wszystko nie
działa jak trzeba.

1) Nie są tworzone linki w /etc/rc.d/rc*.d/ przez co nie startuje:
	- network
	- halt
	- reboot
	- random
	- rc.local
2) w /etc/rc.d/init.d/network był błąd (poprawiłem w CVS) przez
   który sieć nie miała prawa wstać...
3) jak zmieniacie net-tools na iproute2 to PISZCIE WIELKIMI WOŁAMI
   CO TRZEBA DODATKOWO WKOMPILOWAĆ W KERNEL! (netlink socket)
4) wspaniałe skrypty %post (czy %pre) w rpm-ie tak mi przeniosły
   opis interface eth0 że eth0 nie wstawało.

życzę owocnej pracy przy poprawianiu.

Janek
BOFH, type MANIAC         |                   -- TROOPS by Kevin Rubio