Nie tylko rc-scripty sa do... pupy

Robert Slaski robin w ATM.COM.PL
Pią, 6 Sie 1999, 14:34:15 CEST

Tak jak obiecalem, probuje wysmazyc dla PLD pakiet(y) obslugi/ujace ATM,
a przy tej okazji trafiam na rozne bobki, glownie w rc-scriptach, ale
nie tylko. No to szybciutko:

- jesli rc-skrypty maja dzialac to 'expr' nie moze znajdowac sie w
/usr/bin tylko w /bin (pakiet sh-utils wziety z devela, w stable nie ma
go jeszcze nawet w 'test')
- init.d/gpm nie uwzglednia istnienia /etc/sysconfig/mouse (tak BTW to
mozna by rozbudowac nieco ten plik, tak aby bylo tam wiecej opcji niz
MOUSETYPE)
- jaka jest roznica miedzy sysconfig/mouse i sysconfig/gpm ?
- czy init.d/network moglby wyswietlac startup BUSY/DONE i ew.
informowac jakie interfejsy podnosi
- wydaje mi sie, ze w /sbin/ifup wolanie skryptow ifup-$DEVICE przez
'exec $OTHERSCRIPT $CONFIG $2' nie pozwala na kontynuowanie dalszej
czesci biezacego skryptu.

Ponadto na gwalt, mozna powiedziec, potrzebuje najswiezszego speca do
kernela - chcialbym dodac do niego pacza na okolicznosc linux-atm; czy
ten z cvs jest obowiazujacy, czy tez bedzie zupelnie zmieniony (kloczek
cos o tym wspominal)

No i na koniec - czesc z tych poprawek moglbym wprowadzac sam, ale nie
wiem komu je podsylac || nie mam konta rw na cvs - help me :-). Mam
troche wolnych mocy przerobowych i moglbym je wykorzystac na potrzeby
PLD :-)

pozdrawiam,
robin

--  Robert Slaski
--  ATM  S.A
--  robin<at>atm.com.pl slaskir<at>polbox.com
--  Palenie raka powoduje smród i bicie serca